Leylauraz Şuan 17 haftalık hamileyim dün hastaneye gittim bebek ters dedi ve çok moralim bozuldu normal düzelir falan dedi doktor ama maden normal niye söyleyip beni panik ettirdi anlayamıyorum aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ?
Kubrayildirimm Leylauraz ooooo kaç kere daha dönecek o. Moreliniz bozuk olmasın doğumun son anına kadar bile dans ediyorlar içeride. Doktorlar inanılmaz tedirgin ediyor biz anneleri hiç düşünmüyorlar bu kadın üzülür mü diye. Ben 33 haftalık hamileyim ve birgün yukarı da başı birgün doğum pozisyonunda dert etmeyin. Sağlıklı gebelikler dilerim 🌸
umrumdadegil Leylauraz daha çoookkkk küçük canım ters olsun düz olsun şuan için önemli değil ki beim bebeğim 34 haftaya kadar tersti 34. Haftafa döndü
Esiilaa Leylauraz bu haftalarda bebek pozısyonunum hiç bir onemş yokki kac kez yer degıstırıcek kucucuk daha 30 dan sonra yavas yavas pozısyon almaya baslayacak su an bulunduğunuz haftada bebıs kucucuk yeri bol 4 tur atıyo içerde
5_erkek_annesi Leylauraz iyide daha yolun başındasın istediği pozisyonda durur son haftan değil ki diyelim ters duruyor hayır ters dursa da Sezaryan olucak nolcak bebek doğum anına kadar yüz kere dönüyor ne yapacak doğuma kadar baş aşağı mı beklesin
Leyli44 Leylauraz son dakikaya kadar dönme ihtimali var canım benim oğlumda ters pozisyondaydı en başından beri sezaryen dediler son dakikaya kadar bekledik dönmedi ama bu korkulacak bir durum değil
Nannaann Benim bebeğim de en başından beri ters haftaya sezaryen olacağım dönmeyeceği varsa dönmüyor yapacak bir şey yok yeter ki sağlıkla doğsun doğum şeklinin hiçbir önemi yok
Accountant Leylauraz e gayet normal benimkine de makat gelişli dedi 20. Haftadayım ilerleyene haftalarda çok büyük kısmı dönüyor dedi