Mrvsmt2502 genel olarak konuşmasına engel olmasın diye 2 yasa kadar öneriliyor doktorumuz öyle tavsiye etti. Ayrıca her çocuğun yapısı bir değil ablam 2 cocugunuda emzikle büyüttü bahsettiğiniz şeyi hiç yaşamadı aksine emzik emdikleri için kesintisiz uyuyorlar 2 yaşına gelince biraktirdi kızına simdi oğlu var oda henüz 1 yaşında devam ediyor gün icindede rahatlık kızınızın sadece emzikten kaynaklı bu sorunu yaşadığını sanmıyorum illaki alt yapısında ya genetik ya başka bi sorun vardır yoksa her emzik kullanan cocukta olurdu ki 4 yaşına kadar kullanan cocuklarda var tabiki normal değil ama oluyor yani. Dış ve çene yapısını bozabilecegini söylüyorlar kesin bozar demiyorlar dediğim gibi doğru kullanımda gerçekten bahsettiğiniz gibi zararlı bsy değil emzik 🌸