crazyymom Kızlar bebegim 23 günlük oldu, emzige bir türlü alistiramadim,damakli emzik aldik veriyorum emmiyor midesini bulandırıyor alıştırmak için önerisi olan varmi
RiRi22 crazyymom o zaman emzik vermeye geç kalmıssınız😅 genelde 10 günlükken emziği tutuyorlarmış. bende sizin gibi 20 gjnlukken verdm. Emziği cok emmedi. Sadece uykuya dalarken aldı simdi hiç emmiyo
Bnguuu_102 Kauçuk dene bizimki onu alıyor şuan bir philips awenti de çoğu çacuk alıyormuş onu da deneyebilirsin damaklo değilde yassı uçlu emzik falan sırayla dene bakalım hengisi tutacak
RiRi22 Bnguuu_102 bende bütün çeşitleri denedim evde 6 tane emzik var avent dahil 😂 en iyisi kaucuk 2 ay uykuya dalarken emdi en azından
Bnguuu_102 RiRi22 hem plastiğe göre de daha sağlıklı en azından bibs kullanıyorum ben 48 günlük bebişim seviyoe bence ya seninki de tutar inşallah @crazyymom
crazyymom Girlmama ya benim göğüs ucum yoktu silikon göğüs ucuyla emzirdigim için ilk gün vermek istemedim emmez diye ama aventi denicem
Asi_07 crazyymom kesinlikle Philips avent ultra Air( karanlıkta parlıyor) o kadar emzik denedim sadece bunu kabullendi
Brcu145366 crazyymom sonradan verınce almak istemiyorlar böyle bişeyler yapınca alışan çok oluyor.Emzik çok severım anne içinde kurtarıcı oluyor 2 tane çocugumada hastane çantasına koydum hastanede ara ara verdım hatta oğlumda emme refleksi gelişmemişti emzık yardımcı oldu ve ikiside 5 yaşına kadar emzık kullandı😂😂şimdi yıne hastane çantama aldım emzık yeniden❤️