Anonimmsss Dün ve bugün pik gördüm dünü degerlendirdim bugünü de degerlendireyim mi yoksa yarın mı ilişkiye gireyim siz nasıl yaptınız gebelik istediğinizde acaba ?
ayssbs Anonimmsss aynı sonuçlarımız bende dün ve bugün pik gördüm dünü değerlendirdim ama bugün değerlendiremeyeceğiz diye acaba günü kaçırır mıyım diye az önce post açmıştımm🫠
Anonimmsss ayssbs yarını degerlendirin diyor kimisi ama kimisi de üst üste 3 gün diyor arada kaldım 🤷🏻♀️
ayssbs Anonimmsss bence bugün siz değerlendirin şansa bırakmayın bende bugün değerlendirebilseydim kesin birliktelik olurdu ama artık yarına kaldı dün değerlendirmiştim
Anonimmsss ayssbs bu ay da öyle deneyim bakalım bugünü de değerlendireyim inşallah tutar inşallah sizinde tutar 😊🙏🏻
adatuna Anonimmsss aynı gün pik günlerimiz umarım 23 nisanda testte pozitifi görürüz 12 gün geçmiş olacak 😊
ayssbs Anonimmsss inşallah hepimiz için öyle olsun 🥹ay çok heyecanlı bu postta şuan yazanlar arasında üçümüzünde pik günleri aynı bu postta buluşalım inşallah 😂🥳
ayssbs Anonimmsss hadi sen bugün değerlendir 😂 çatlama olduğunda da yazarsın bende henüz çatlamayı görmedimm 🫠bakalım yarın teste ne çıkacak
Anonimmsss ayssbs ! ayssbs benim yine çift çizgi çıktı ben anlamadım ama öncekinden çok çok az bi açık rengi var
ayssbs Anonimmsss ay benimde bugün silikleşti şuan dışardayım atıcam.Yumurtalarımız çatladı bence😂😂bugünde değerlendirme vakti😮💨 ahahah
ayssbs Anonimmsss ve ben dün değerlendiremedim ya off sabah erken değerlendirdim birde çatladığını gördüm şimdi
Anonimmsss ayssbs bence en iyisi yaptın en azından daha kaliteli sperm olur ve sabah olması daha iyi olmuş ben dün de ilişkiye girdim bugün de yaparsam 3 gün üst üste olucak bakalım 😂😂