Senanur07 Haftaya girdim yaklaşık 1 saattir kasıklarımın altında adet olacakmışım gibi bir ağrı var doğum sancısı olabilir mi
burcuyilmazzz38 Senanur07 37 haftaya girdim bende 36+4 günlük. Sabah beri bendede kasık ağrısı ve vajinaya sancı giriyor şuan yazarken bile kasıklarım kesik kesik acıyor. Bu haftalarda normal. Doğum sancısı olsa ardı arkasına 5 10 dakikadır bir girer.
Bekcii Senanur07 dakika tutarak bakabilirsiniz düzenli sancı mı değil mi diye. Belli aralıklarlaysa yarım saatte 4-5 defadan fazla oluyorsa doğum sancısı oluyor
Ecemesen Senanur07 39+ 1 benımde 37 haftadan beri adet ağrısı gibi agrılarım oluyo gece oluyo ama geciyo dinlenince yalancı sancı oluyomus doğum sancısı geçmiyor yatırmıyomuş yani doğurduğunu anlıyomussun 😀