E6366 Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Bende buraya yazdıktan sonra ertesi gün taburcu oldum. Evde sancılarım devam ediyordu yaklaşık 1 hafta sonra suyum geldi ve sağlıkla doğumum gerçekleşti. Sancılarınızı takip etmenizi tavsiye ederim benim suyum gelmeden önce 5 dk bir sancılarım vardı. İçinizi ferah tutun, her şey gönlünüzce olsun. Bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻