pinares
Kızlar merhaba ben 37 haftalık hamileyim bugün doktora gittim nst de sancılarım yine çok yüksek çıktı doktor çatı muayenesi yaptı rahim ağzı incelmiş gibisinden bişey söyledi açılma hemen olur mu acaba yada suyum gelir mi sizde böyle olan varmı