Hatice5855 Kızlar devlete tüp bebek yaptırmayı düşünüyorum. Sizce çapa mi zeynep kâmil mi. Çapa’da nasıl ilerliyor ücreti vs nasıl bilgisi olan yazarsa sevinirim