haylaz95 020525 tuzla devlette dr.birsen tursun demireli de önerebilirim o da ilgili ve anlatıyor güzelce yaklaşımı da güzel ben hem özele hemde devlete gidiyorum 2 defa gittim birsen hanıma memnun kaldım tavsiye ederim
Sahinesra Asyasel1720 bende ezgi er den randevu aldım ilk kez. Ama bir yorumda planlı sezaryen yapıyor diye okudum hangi yorum olduğunu bulamadım tekrar. Vajinal doğum yaptırmıyor mu acaba bilginiz var mı? Birde nasıl bir doktordur kendisi
Asyasel1720 Sahinesra benim üçüncü hamileliğim sezaryen olacak bu da normal doğum için bilmiyorum. Doktor iyi yaklaşımı davranışı falan şuan bir sorun yok büyük ihtimal o yapacak doğumumu
Bumah Asyasel1720 ben birsen hanıma gidiyodım ikili test vermediğim için orda daha takibim yapılmıyo birsen hanım çok iyiydi açıklayıcıydı
Asyasel1720 Bumah ben ikili testi başka bir hastanede yaptırdım sonuçları mutlaka getir dedi getirdim bi sorun olmadı
Bumah 020525 tuzlada oturuyorum baya uzak kalıyo ama en iyi orasını diyolar bende tuzla yakın die tuzlaya gidiyodum ikili test istemedim böyle deyince doktorum Zeynep kamile geçtim
020525 Bumah ben ilk dogumumu Zeynep Kamil de yaptım. Çok riskli çok zorlu bir doğumdu doktorları çok iyi. Ama uzak olması tek sıkınti
kalorisizpatates Asyasel1720 tuzlaya gidenler genelde memnundu ben geçen sene bir defa ezgi hanıma gitmiştim çok iyi bi doktordu ama kilolulara bakmıyorlarmış beni göndermişti ilgilenemeyiz diye😅
Asyasel1720 kalorisizpatates Allah allah ne şaçma bişey bende 80 kilo ile hamile kaldım şuan kaç kiloyum bilmiyorum ama bana bakıyor kiloyla ilgili bişey demedi
kalorisizpatates Asyasel1720 valla bana bakmadı hangi devlet hastanesine gittiysem ağlattılar bu sene tekrar gebelik var medipole gidiyorum çok iyi doktorlar
Asyasel1720 kalorisizpatates bende 80 kiloyla hamile kaldım şuan kaçım bilmiyorum inşallah bir sorun olmaz