Kızlar yumurtlamadan sonra 8. gündeyim. Benim normalde göbeğim çok soğuktur hep dikkatimi çekiyor ve şaşırıyorum kapalı bir bölge nasıl böyle soğuk olur diye. 2 gündür karnım o kadar sıcak ki pijamamın pantolonumun üzerinden sıcaklığını hissediyorum. Ayaklarımda normalde çok soğuk olur ama resmen yandığını hissediyorum. Hamilelik başında böyle belirtiler farkeden var mı