Abide16 İnegöl devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı ve nasıldı? İlk kızımı Şevket Yılmaz da doğum yaptım çok kötüydü 16 saat sancı ve sonra 15 dikişle oldu doğum. Çok korkuyorum