nisoom01 ohooo kaç kere post açtım çocuğuma bısey olurmu bırakırsam dıye sana doktorlara yazdığım mesajları atayım 5 farklı doktora yazdım gıttım çocuğuma bısey olur mu dıye hepsı 34 den sonra etkısı yok hıc bısey olmaz dedı. Kızım suan kucağımda 4 aylık uyutmaya çalışıyorum ilk bebegımde bırakmadım gızlı ıctım az kalsın ölecektım dogumda o yüzden sakın ıcme doktor bırak dedıgınde bırak