Songlkaraduman Nur3444 sürekli hemde 12 haftadan beri çeliyorum 14 cu haftaya girdim hala 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Smyyoky Ben nerdeyse her gün bir doz baş ağrısı çekiyoeum -ki normalde başım ağrımaz kolay kolay. 13+2
Nur3444 Smyyoky bu dönemde herkestemi oluyor acaba. Bazen çıldıracak gibi ağrıyor. Tansiyonum 9/6 hep.
Yaser27 Nur3444 valla benim de baş ağrıları oluyor tansiyonum da 9/5 di Hatta çok düşük dedi doktor ama benim kansızlıktan dolayı olduğunu söyledi doktor
Ebrualp Bende 13+4 um felaket ağrım oluyor beynim patlayacak gbi zonkluyor ilk gebeligimde de yaşamıştım bunda da yaşıyorum malesef.insallah tez zamanda gecer arkadaşlar