Nehirto merhaba, bende de sedef var hamileliğin ilerleyen zamanlarında geçer azalır demişlerdi ama maalesef azalma olmadı hiç. Doktoruma danışarak hamilelik öncesi kullandığım kremi çok alevlendi zaman haftada 1-2 kez uyguluyorum doktorum bir sıkıntı olmayacağını söylemişti