Sedakrt Kızlar sağ kasığıma önce ağrı giriyor ve sancı başlıyor karnım sertleşiyor yaklaşık yarım saattir aynı şekilde devam ediyor uyuyamadım regl sancısı gibi. Yalancı sancı olabilir mi?
Sebepsin Sedakrt dün gece aynısını yaşadım ağrıdan ölüyorum sandım bıçak gibi saplandı eyvah doğuruyorum dedim hemen duşa girdim msj fln yaptım sonra geçti
Canh20 Sedakrt hayır bugün oldu gitmedim 2 gün önce muanede herşey yolundydı doktorum bi sorun yoksa 38 de nst ye alıyorum dedi
Gulsahs Bende aynısını yaşadım daha yeni geldim hastaneden normal dediler bana açıklık vs yokmuş doğum yaklaştıkça ağrılar da artıyormuş