Benimde oğlum 6 yaşında ağustosta doğumum eşime dedim ben beratı hiç kimseye bırakmadım 1 gece bile ne anneme ne kaynanama gerekirse ek para ver bizimle kalıcak oda aynen dedi eğer annemle kayınvalidem diretmezse bizimle kalır hastanede çünki ben oğlumdan hiç ayrı kalmadım düşünemem onsuzluğu tedirgin huysuz olurum şimdi bu yazıyı görünce içim birden cıs etti annem falan ya diretirse evde bizimle kalsın diye kalplerini kırarım heralde