Zahideftm her doğum kendine özel, kendine göre zorlukları var🌸 onların ki zor geçti diye sizinki de öyle olacak diye bir kural yok 🌸 vajinal doğum yapıp çok zor toparlananda var. O yüzden zor geçecek, zor olacak diye kendinizi ona endekslemeyin 🌸 bende sezaryen oldum ve 2. De öyle olacak kısmet olursa 🙏🏻
Sezaryende ne kadar sık yürürseniz o kadar hızlı toparlanıyorsunuz, ben ilk hafta hazırlanıp dışarı bile çıkmıştım🤭