1mihrimah kızlar 36+2yim tuvalete gittim taharet olduktan sonra peçeteyle sildim 2 damla kan geldiğini gördüm biraz endişelendim ama sancım vs yok şuan neden kan gelmiş olabilir ki azıcık bide korkmalı mıyım
Citirmom 1mihrimah Büyük tuvaletinizden sonra kan geldiyse normal zorlanmış olabilirsiniz eğer cısten sonra geldiyse nişanınızdır
Deletedmom254 1mihrimah bende idrar ardından temizlerken gelmişti enfeksiyonum vardı o zaman doktorumda muayeneye çağırıp bakmıştı gerçekten kanama alanı yoktu enfeksiyondan gelmişti
Ftshkn Evet enfeksiyon sonucunda da kan gelir. Gidin muayene olun ve dinlenin. Çok ayakta durmayın geçer inşallah merak etmeyin🙏