Kulol kötü düşünme ve ben kötü bişey olduğunu düşünmüyorum sarılık var mı yok mu diye bakiyo olabilirler. Hastanede alınan ilk topuk kanının anlamı yok prosedür icabı alınıyor. Önemli olan sağlık ocağında alınan alıyorlar başka bi yere gönderiyorlar sonucunun çıkması 10 gün sürüyor eğer sorun yoksa seni arayan olmuyor sorun varsa araniyorsun ama arayan kişi sağlık ocağı değildi diye hatırlıyorum ve bişey olsa bile bunu açıkça söylemek zorundalar ve emin olmak için tekrar yapcaz ne demek iyi ya da kötü sonuç sonuçtur bunun arası yok ne emin olması ve dediğim gibi kanın incelendiği yer sağlık ocağı değil o kan alınırken form dolduruluyor telefon numaranı yazıyorsun ya incelenen kuruma gönderiliyordu diye hatırlıyorum bişey olsa seni onlar arar hemşire değil. Kizimdan topuk kanı alındığında hemşire böyle anlatmıştı ve kizimdan defalarca topuk kanı alındı çünkü sarılık ihtimali vardı sarılık olduğu zamanda tekrar alındı değerlerine bakılması için onun için aklıma ilk bu geldi ve emin olmak için demiş ya belki kendileri bi hata yaptı test olmadı bişey oldu onun için tekrar yapacak olabilirler kötüye yormayın aklınızı kanı alırlarken her şeyi sorun neden tekrar alıyorlar neyden emin olacaklar neye bakılıyor test nerde yapiliyo sonuçta bişey çıkarsa kim bildiriyor