Kızlar ilk aşılamayı yaptırırken içimde çok heyecan vardı nisanın sonunda adet oldugumda ikinci aşılamaya geçeceğim ama içimde hiç heyecan yok niye böyle oldum bilmiyorum tutmayacak diye de korkuyorum biraz ikinci aşılama da tutmazsa tedaviyi birakicam artık zamana birakicam kızlarr