Girlmama 1 ay 4 gun once sezaryen dogum yaptim bugun fark ettim dikislerimin 1-2 parmak ustu sismis ve orasi hamlamisim gibi agriyor sizde oldu mu boyle bir sey persembe gunu 40 kontrolune gidecem ondan onceki kontrollerde her sey normaldi
Girlmama Serife5712 evet ben hic ameliyat olmamiscasina davrandim bebegim ayakta durmayi cok seviyor karnimin ustunde ayakta durduruyorum belki de ondandir bakalim persembe gunu ne dicek doktor
Serife5712 Girlmama sebebi bu olabilir canım başka birşey de ama ben böyle birşey yaşamamıştım dikkat et o güne kadar daha da kötü olmaz