Esseraa22 @Sema2019 ben ikinci kızımda oldum sagolsun eşim doğuma kadar hep mesaj yaptı bacaklarıma ama faydası yok şimdide erken haftalarda başladık magnezyum kullanıyorum ama bı faydası yok özellikle akşam çok bastırıyor çıldırma derecesine getiriyor acaba dedim başka biseyler varmı ki yapsak belki rahatlatır yastık koyuyorum yatarken bacak arasına oda yatarken rahatlatiyor
Sema2019 Esseraa22 valla kessin bi çözüm yok maalesef kan dolasami yavaşladığı gibi agrilar artiyor uzandirmiyor resmen 🥺🥺🥺
Yavuzzynpmhra Sema2019 aminn tüm evlatlarımız ahlaklı, vatana millete hayrlı olsunlar sağlıklı sıhhatli olsunlar❤️ Evett ikiz gerçekten çok güzel. Oda şok etkisi yaratmıştı tabi bende, ailede kimsede yok çevremde yok. Bir duydum tek yumurta 😂
Sema2019 Yavuzzynpmhra tek yumurta ikizleri ayni cinsiyet oluyor diyorlar doğru mu bide birbrlerne çok benziyorlar mi yerim ya Allahim bağışlasın ❤️❤️❤️😍
Yavuzzynpmhra Sema2019 evrttt tek yumurtalar tıpa tıp aynı oluyor. Biz ayırt edemiyorduk ilk başlarda ama alıştık şimdi ufak şifreler var farklı renk kılye farklı renk çorap gibi😀
Esseraa22 @Sema2019 inşallah rahatlariz bunun tedavisi falan da yok kiminde kalıcı kiminde gecicide olabiliyormuş ama benimki kaldı hamilelik zamninda olup doğumdan sonra geçenler var
Sema2019 Esseraa22 benmde kalıyor maalesef ilk gebeligimin hediyesi normalde de bacaklarm üşüyunce gece asla uyuyamiyorm
Gamze010 Sema2019 ben 16 ôgrendim kuzum kız dedi bidaha gittim 2 gun sonra yine kız dedi baska doktor suan 17 yiz
Sema2019 Gamze010 Allah bagislasn sizlere prensesi insaAllah en güzel ve en kolay sekilde kucagimiza alalim bebislermizi ❤️
gozde-3535 Merhaba ben de 18. Haftaya girdim hiç hareket hissetmedim 23nisanda detaylı ultrasona gireceğim sizler aldınız mı randevunuzu ne zaman gireceksiniz detaylıya belli mi
Evrim-96 gozde-3535 ben de 19 ya da 20 Mayıs gibi gideceğim kilom olduğu için daha net görünmesi adına 22 haftda gitmeliymişim sağlıklı güzel haberler alalım 🙏🏻
Ozgeee22 Sema2019 Bizde 16+5 olduk benim de ikinci gebeliğim şu an 15 aylıkta bir kızım var🌸 Fetal DNA testi verdiğimiz için cinsiyeti 14 de öğrendik bir oğlumuz olacak Allah’ın izniyle☺️
Evrim-96 Nilyzbn soğuk süt içiyorum ben laktozsuz diğer türlü çok gaz yapıyor normal süt ama bu soğuk soğuk serinliyorum da🫠
Evrim-96 Sema2019 ben de 17+1 haftalık hamileyim geçen hafta cuma öğrendik bizim de kızımız oluyor Allah’ın izniyle sağlıkla dünyaya gelsinler 🥰
cavbella Yarın 18 haftalık oluyoruz biz de🐣 huzur bacak sendromu zorluyor beni de. Çaresini bulan var mı acaba
Sema2019 cavbella ufakta olsa bacaklari üşutmemek iyi geliyor gündüz bacaklarmiz üşüdümu gece mahvoluyorz 🥺
Irem5858 gozde-3535 aa genelde 22. Haftada yapılıyor diye biliyordum canım ben daha randevu almadımda