Sema2019 Betsahb bel ağrısı oluyor ama kaburga agrisini anlamadm acaba zorlandi mi hep ayni tarfa mi yatiyorsnz ondan kaynaklı olablir
Sema2019 Betsahb ay kıyamam tabi etkisi oluyordur Rabbim şafi ismiyle şifa versn bebisiniz size saglkk güzellik getirsn insaAllah ❤️
Sema2019 Umuteymen65 bende henüz istah açılması olmadi diğer gebeliğim de iyi yiyordum çok şükür çocuğumda istah sorunu yasamadm bundna cok korkuyorum insaAllah istahsizligm bebegi etkilemez ilerde o da öyle olmaz 🥺
Selim_Alparslan Sema2019 17+0 haftalığız bal oğlum ile 💐 benimde ikinci gebeligim oğlum var 6 yaşında 🤭
Ayildiz Betsahb Aynı ağrıyı bende yaşıyorum göğsümden sırtıma doğru böyle özellikle çok derin nefes aldığımda oluyor. 16 haftalığım yaklaşık 4-5 hafta önce başladı ara ara oluyor.
Fenci_9 Ayildiz doktordan dinlemiştim sanırım sırt üst yatınca kan akşıyla ilgili problem olabiliyormuş bazen de sağ tarafa yatınca. Sola doğru bacakları kıvırarak uyumayı deneyin demişti
Mevsim5 Sema2019 selaaam 18+0 olduk. Bugün günüm biraz hastanede geçti. Vajinamda yanma ve ağrı vardı Enfeksiyon çıktı neyse ki daha önemli bir şey değil. İlk gebeliğim kızım olacak 🌸
Esseraa22 @Sema2019 18+4 haftaligim🥰3.gebeligim iki kızım var bizde 17 haftaya kadar ogrenemedik 17+5 de gittim başka bir Dr kız dedi 3.kizim olacak inşallah haftaya kontrole gideceğim tekrar soracağım
Sema2019 Esseraa22 3 prenses Masallah ev bereket huzurla doludur smdi Allahim gönlümüzdekini de nasip etsn insaAllah hepsini sizlere bağışlasın ❤️
Burcutku Şuan bende 18+3 16.haftamda kesinleşti bizim cinsiyet doktorum %100 kız dedi çok şükürr 🤲💕 Bir tane bal gibi oğlum var şimdi kızım olacak çok mutluyum gerçekten Rabbım gönlüme göre verdi 💕💕 Sağlıcakla kavuşalım inşallah 🥰
Sema2019 Burcutku oh oh hamd olsn benimde ayni sekilde bi oglum var hamd olsn tabi ki fark yok ama bu gebeliğimin kız olması elimde olmadan icten daha ağır basiyordu Allah’ım herkese iki meyveden de nasip etsn hepimiz kolay ve güzel doğumlarla kucağımıza alalim insaAllah ❤️
bebesever Merhaba bende 17+1 oldum bugün. İlk bebeğim kız olacak 🌸 dünden beri karnımda pıt pıt hisler oluyor 💗
Sema2019 bebesever oys masallah yiriiim yirriimm o minnak tekmeleri sanırım artik hissediyorz minnaklarmizi insaAllah kolay ve hayırlı bi dogumla kucagmiza da alirz prenseslermizi Allahim size bagislasn insaAllah her zaman huzel mutlu gunlerni göresiniz ❤️
Sinosanneoluyor2025 Sema2019 erkek bebişim oluyo bu arada cnm 🤲🏻❤️ cinsiyet önemli değil , Sağlıkla gelsinler yeterki 🤲🏻❤️
Sema2019 Sinosanneoluyor2025 Aynen öyle Allahim herkese iki meyveden de nasip etsn tabi ki öncelik isteğimiz sağlıklı ve hayırlı olmalari guzelliklerle kucaginiza alin insaAllah ❤️
hulya4627 Sema2019 Bizde 18 haftalığız 17 haftada kız olduğu kesinleşti 4 e girecek bir oğlum var rabbim birde kız nasip etti şimdilik herşey yolunda mide bulantısı kusma devam ediyor ve sağ kalçamdan bacağıma vuran kramplarım var sağlıkla doğsunlar inşallah 💕
Sema2019 hulya4627 şu kramplar ve huzursuz bacak sendromlari bayağı sorluyor bizi galiba belimizi ve bacaklarmizi üşütüyoruz herkeste ayni mi bilmiyorum ama ben üşüdüğumde agrilarmin arttığını fark ediyorm Saglicakla alın kucağınıza prensesi insaAllah ❤️