Nazliip Kızlar ilk bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim iki buçuk ay oldu şimdi adetime 6 gün var kasıklarımda felaket ağrı var uykum da çok geliyor acaba hamile miyim bu belirtileri yaşayan oldu mu
Gmzle Nazliip ben geçen ay 1 hafta kala adet olcakmisim gibi ağrı yaşıyordum normalde bi gün önce ağrım olurdu hamileymisim ama kimyasal oldu