FatmaMom Bana acil yardımcı olur musunuz cuma günü nişan geldi ve bugün tekrardan aynı durumu yaşadım akıntım hala renkli ve devam ediyor sizde nasıl sonuclandı napmam gerekiyor. 39+1
Endoplazmik FatmaMom sanci ya da su gelene kadar böyle 1 hafta bekleyen varmış, stres oluyorsan git ama değilse suyunun gelmesini ya da sancinu bekle, ben ilk doğumda nisan gelince yer sildim suyum geldi:) ayrıca benim de bugün biraz nisanım geldi sanki
Eymenkuzusu FatmaMom benim cuma aksami nisanim geldi gece sancilarm basladi ama yuksen bi aci degildi cumartesi aksami sancilarm sıklaşti hastaneye gttim yürüyüş yaptim acilmam olsn diye pazar gunu oglen de dogumum gerceklesti. En kisa zaman da saglikli bir sekilde bir avaz da doğurursn inşallah su gbi dogumun olsun 🌼
FatmaMom Endoplazmik hayır ben iyiyim gayet sadece akıntım devam ediyor çok az bir şekilde dediğin gibi bende 1 hafta bekleyen gördüm bu yüzden tereddütteyim siz kaçınca haftadasınız?
FatmaMom Eymenkuzusu tebrik ederim öncelikle😻 akıntım cuma gününden beri oluyor bugünde aynı şekil az az oluyor sancılarımda çok az geçiyor hemen bu yüzden fikir almak istedim sizlerden
Eymenkuzusu FatmaMom sancilarin siklastigi zaman 5 dakika da bir oldgunda hastaneye gidebilrsn oncesinde sicak bir dus cok iyi gelir acilmana da koalylk saglar. Bacaklarini iki yana acaraktan egilp kalkabilrsn, beline masaj da cok iyi gelir 😌
FatmaMom Pimpirimannesi baya uzun sürmüş sizinki benim öyle bir şansım yok 40 hafataya doğru gidiyoruz çünkü