Kızlar selam şans eseri geçen hafta ağrı sebebiyle acile gittim beta değerim 33 çıktı. O zaman regle 6 gün vardı. Ondan sonra bir daha baktıramadım iş seyahatim nedeniyle bugün doktor beta değeri için 320-400 bandında olur demişti ve beta değerim 740 çıktı. Bugün regl gecikmesi 2.günüm. Kardeşlerim ikiz olduğundan ikiz olma ihtimali aklıma geldi. Siz de nasıl oldu nasıl yorumlarsınız? Yardımcı olabilir misiniz?