LavinsMom anladım evet bende öyle okuyorum her yerde 2. Gebeliği olanlar 16 haftada falan hissediyoruz dedikleri için kafama takıyorum , o zaman normaldir inşallah en kısa sürede bende hissederim , siz 22 haftalık hissetiğiniz de net tekme mi hissettiniz yoksa damar atması tarzında mi