Kardelennn123 Arkadaşlar ben devlete randevu bulamadığımdan ayda bir özele muayne oluyorum . Doğumuma iki buçuk ay kaldı . Özlede ücretler çok pahalı maddi durumdan dolayı devlet acile gidicem bir sorun olurmu acaba fikri olan varmı ?
tahamommy Kardelennn123 devlette en az bir kere muaye olmanız gerekiyor diye biliyorum bazı devlet hastaneleri kabul etmiyormuş aksi halde
Yazmelegi_ Kardelennn123 olmaz neden olsun ki. Ama doğumu devlette yapcaksaniz önden gidin muayene vs olun poliklinkte bir kere muayene istiyo galiba
Kardelennn123 Çalışıyorum izne çıkınca randevu bulmaya ugrasicam düşmüyor mhrsden kaç kez talep ettim aynı skintiyi yaşayan arkadaslarimda var malesef