Kızlar ikili tarama testi hakkında yani çok doğru sonuç vermiyormuş bazen yanıltabiliyormuş diye duydum bende maalesef yaşadığım yerde bu test bile yok 3 saat yol gitmem lazım doğudayım bende yaptırmak istemiyorum bir yanım kararsız sizce çok çok mu önemli bu test