Merhabalar herkese 12 haftalık gebeyim sabah uyandım, tuvalete çıktım ishal ağrım varmış gibi hissettim bir kaç kere daha çıktım ama ishal değilim ve gün içinde ara ara hep bağırsaklarım ve kalçam ağrıdı misafirlerimde vardı doktora gidemedim, yaşayan oldu mu bir anormallik var mıdır genelde kabızlık yaşıyordum ama 3-4 gündür tuvalete çıkabiliyordum