Derennn700 ben 2 senelik evliyim canım 1 sene önce düşünmeye başladık ama kist çıktı sürekli doktora gittim biri eridi dedi biri sorun olmaz dedi en son gittiğimde kistin eridi dedi Yasmin kullandım geçen ay, sorun şu ki korunmayı bırakınca saati saatine düzenli olan reglim gecikiyor testler negatif kist yüzünden de yeni yeni denemeye başladık doğru düzgün o yüzden beni baya yordu şu süreç sen ne zamandan beri istiyorsun canım