Kubraabay ben de 40tayım sancı falan yok sabırsızlanıyorum git gide herkes bir de üstüne arayıp doğurmadın mı diye soruyor iyice bunalıyorum 😄 açıkçası çok yürümüyorum da bacaklarım ve vajinama aşırı baskı yapıyor çünkü günlük apartmanın içinde merdiven inip çıkmaya başladım o kadar