012908- [silindi] dogumun süresine bagli en az 5 yıl gecmesi gerekiyor normal dogum icin.Ama genelde doktorlar ne olur ne olmaz diye riske atmiyor bu durumu 🥰
Yogurtlupilav [silindi] 6 sene oldu benim doğum yapalı. Doktorum önermedi ssvdyi. Bende biraz araştırdım o riski almak istemiyorum açıkcası.
Ozgeee22 [silindi] Bir kaç gün önce 16 ay arayla Ssvd yapan bir anne vardı Zeynep kamil de bana da umut oldu açıkçası. Allah’ın izniyle iki doğum arası 20 ay olacak gidip görüşmeyi düşünüyorum
[silindi] 012908- yaa dogum zamanı arada 2.5 yıl olucak doktor bakicaz duruma göre dedi ama zor olurmuş 🤦🏻♀️
012908- [silindi] Riske atma derim tabi normal dogum daha avantajlı ama sezeryandan sonra normal tehlikeli ya Allah korusun
ikibaloglanannesi Zeynep Kamil yapıyor ssvd. Birde özeller. Çoğu devlet hastanesi yapmıyor ama risk olduğu için. Salı ikinci sezeryanı olacağım 26 ay var araları ama hiç düşünmedim. Bana göre risk ya. Ben alamam açıkçası o riski.
[silindi] Yogurtlupilav ya tahminimden daha riskli demekki doktor pek bişey demedi zamanı gelince konuşuruz dedi de bilemiyorum