AybenYB Kızlar 28+4teyiz, bugün kontrolümüzde doktorumuz bebişin 37 cm ve 1312 gram olduğunu söyledi, birkaç gün öden önden gidiyor dedi kilosu bu haftalarda bu şekilde olan var mı ?? Önden gidiyor diyince korktum
bebegimibekliyorum__ AybenYB yok canım neyinden korktun gelişimi güzel demek. Benimkide 1 hafta önden gidiyor gayet mutluyum bu durumdan
zynpknt AybenYB bikaç günden bişey olmaz 2 haftaya kadar normal böyle bikaç gün deyip anneleri korkutan doktorlara sinir oluyorum ya düzgünce açıkla problem yok diye yada söyleyip 2-3 gün için tedirgin etme yani 💁🏻♀️ korkmayın sıkıntılı bişey değil
Atlassmomy AybenYB Benimde bugün kontrol günümdü 28+5 fakat doktorum benimde önden gittiğini söyledi 1478gr 29+4 haftalık ile uyumlu dedi. Ama ultrasonlarda yanılma payıda olabiliyor.
Tontis2025 AybenYB gayet normal haftasına göre Devasa bir önden gitme kilosu değil ki bende 27+5de gittim 1200 dü
bebegimibekliyorum__ AybenYB bi şey olmaz daha çok hafta var belli de olmaz sağlıkla olsun da ben sezaryen normal önemsemiyorum sende önemseme Allah korusun normal doğsa kilosu az olsa küveze girer daha kötü
AybenYB zynpknt teşekkür ederimm 🥹 doktorum biraz da pimpirikli biri bu tarz konularda bazen korkutuyor ne yazık ki
zynpknt AybenYB benim doktorum da fazla detaycı ama bana zararlı bi durum olmadıkça pek söylemiyor kafaya takcağımı bildiği için muhtemelen geçen ben sordum önde mi diye gebelik şekerim var çünkü onun için sorduğumu anladı 1 hafta ilerde ama şekerle alakalı bişey değil riskli bi durum yok merak etme dedi doktorun sakinleştireni makbuldür😂😂
AybenYB Sevdam16 benim de o civardaydı o haftalarda şimdi önden gidiyormuş 1 hafta, asıl bu haftalarda kilo almaya başlıyormuş bebek katlanarak
AybenYB zynpknt evet bende de gebelik şekeri var da o yüzden de aklımı karıştırdı biraz illa ki korkuyor insan yani bebiş söz konusu olunca 🥹
zynpknt AybenYB yok ya şeker etkileyince çok irilik oluyormuş öyle 1 hafta falan değil bide suyu da çok oluyormuş
Efnan_Meva AybenYB Merhaba gayet normal bizde geçen hafta gittik 29+3 te 1470 gr. 39 cm idi doktorumuz gayet güzel ilerliyor,hiç karışmıyorum bu şekilde yeme içmene devam et dedi 😁🧚♀️🤰🏼
AybenYB Efnan_Meva bizimki de iyi bakmışsın bebişe dedi tombul olacak belli dedi 😂 avokado ve yumurtayı dayadım ben de belli dedi 🥹
AybenYB bebegimibekliyorum__ tabii tek temennim sağlıklı gelsin ben de hayati bir durumda asla normal doğum diye diretmem ama ilk tercihim normal doğması tabii🥹🙏🏻🧿