Kızlar kafamda bir soru var size de sormak istedim 30. haftadan sonra bebek daha çok kilo alıyor mesela bunun yediklerimizle alakası var mı hızlı kilo almasını ya da daha çok kilo almasının ya da zayıf kalmasının çok yemeyle mi alakası var
Çünkü ben her zaman gebelikten önceki yediklerimi yemeye devam ediyorum kahvaltı ne yemek yaparsam onu yani genelde hep meyve ya da süt ürünü ya da kuruyemiş tarzı şeyler yemiyorum bunlar yansır mı bebeğe yani Çünkü her zaman bulamıyoruz böyle şeyleri influencerlara baktığımda görüyorum hep sağlıklı besinler avakado ceviz muz kaşar bunları yiyerek bebek daha çok kilolu oluyormuş galiba ama yemezsek de zayıf mı olur?