Merhaba arkadaşlar önceden tatlı yiyen erkek, turşu yiyenin kız bebeği oluyor diye biliyorduk son zamanlarda tam tersimi oldu bana mı öyle geliyor kızı olanlar hangi belirtileriniz vardı😂 ilk oğlumda sürekli tatlı yerdim ikinciye hamileyim tatlıdan tiksindim ama söylentilerden dolayı cinsiyet ne olur bilemedim😂