Aleyna4161 Hacerak72 kaçıncı haftandasın canım normal bence benim de 30 larda oluyordu çok fena. magnezyum eksikliğinden oluyormuş sanırım doktoruna sorarsın gidince de
History5 Hacerak72 Ben 26 haftama girdim bugün fena ağrım var bacak arasında tedirgin olmaya başladım ama sabah saatleri biraz dışarıda işlerimi hallettim ondandır diyip pozitif düşünmeye çalışıyorum ☹️
Aselyusra History5 magnezyum kullanmaya başladığınızda geçecek. Magnezyumu bıraktığımda yürüyemeyeceğim ve ağlayacağım kadar ağrım olurdu. Magosit vermişti doktorum o direk kesiyor
Lavin___ Pelvik kaynaklı ağrı çok normal bebek artık baskı yapıyor aşağı döndüğünde daha çok olur bir de dayanamayacağınız kadar fazla ise doktorunuza danışın tabi
Kbrmsl Benimde yürüyemicek kadar çok ağrım oluyordu gerçekten 2 adimi zor atıyordum doktor ağrı kesici verdi bana anında kesti ama salıya randevum var büyük ihtimal magnezyum başlar bana ağrı kesiciyi keser diye düsünüyorum
Kbrmsl Hacerak72 öylemi bana verdiği ağrı kesici direk kesti istersen doktoruna söle ağrı kesici olarak versin cnm
Aleyna4161 Hacerak72 hemen geçmrmişti benim hafifletmişti sonradan geçiyor yavaş yavaş 🥺🥺 annelerin hakkı ödenmez gerçekten
Turuncukadin Hacerak72 kaç haftalıksın bilmiyorum ama benim 24-25 hibi başladı o ağrı bebeğin pozisyondan dolayı dedi doktor o zaman baş aşağı duruyordu. Sonra 28 gibi makat geliş oldu sonra 30da tekrar baş aşağı döndü ve o zamandan beri o ağrıyı yaşıyorum magnezyum falan da hafifletmiyor o ağrıyı. En azından bende işe yaramadı