Ben 23 üncü haftada kanal yaptırmıştım fakat öncesinde kadın doğumcuna danış ben özel kliniğe yaptırmıştım kadın doğumcu eğer devlete gidiceksem röntgeni karın korumalı çektirmemi söylemişti fakat özel klinikte röntgene gerek kalmadan yapıldı ve ağrım o gün son buldu eğer imkanın varsa daha da ilerlemeden doktora gitmeni tavsiye ederim canım çokkk geçmiş olsun 💐