Asent Arkadaşlar geçen hafta sezeryan oldum. Yapıştırma ama kenarında bir demir parçası var gibi acaba dikiş mi? Normal mi?
Bebekmert Asent bende geçen hafta doğum yaptım öyle bir şey yok ki devlette yaptım ona rağmen yok yani resim atabiliyor musunuz