annelikoo2525 Planlı sezeryan olacak sabah 11 de . Doktor 9 da burada ol dedi Acilden mi giricem acaba
Daisyy000 annelikoo2525 Hayır direk kadın doğum katına gidip orada işlemi başlattık,oda vs verdiler imzalanacak belgeleri imzaladık vs
ikibaloglanannesi Acilden giriş yapacaksınız anestezi size belge vermiştir onları da yanınızda götüreceksiniz.