incimikkk Kızlar 30. Haftamdayım ayak ayak üstüne atamıyorum sosyal medyada gördüm de atamayan herkes bir hafta içinde doğuruyor doğru bir test mi bilemedim sağlıklı ilerliyoruz erken doğum riski de yok 2 hafta önce gittiğimde sizce doğru mu değil mi
Girlmama incimikkk dogumdan 1 gun once degil ayak ayak atmak spagat bile acardim 1 gun sonra dogum yaptim acilmam vardi ve bebegim 30. haftadan beri cok asagidaydi
ikibaloglanannesi incimikkk İlk bebeğim de 36.haftamda denemiştim 37 de doğurdum. Bende tutmuştu. Şu an ikincime hamileyim 38+6 atabiliyorum. Salı doğumum var hatta.
incimikkk @Girlmama abimin eşi ben yapabiliyodum senin haftanda dedi ki o benden çok daha fazla kilo almıştı yani kiloyla alakalı olabilir dicem de bence alakası yok 76 kiloyum ve gorunucte çokta kilom yok yani bilemedim şimdi
Bus-ra590 incimikkk kaslarınla alakalı olabilir fazla hareket etmiyor olabilir misin? Bir arkadaşım son haftaya kadar pilatese gitti her türlü hereketi yapıyordu