Duygulumm canım cuma günü öğlen 12,30 da başladı benim progestanı akşamüstü 3,20 de içmiştim ağrıyı kesti direk kanamam hafifledi dinlendim hiç kalkmadım yerimden kanama varken ağız yoluyla al kanama durduktan sonra fitil olarak kullan dedi dün akşam saatlerinde tamamen durdu kanama hafif toz pembe geliyordu o da yok şimdi saatleri ayarladım 8 saatte bir anneme geldim çocuğuma o bakıyo sağolsun şuan için iyiyim cumayı iple çekiyorum hayırlısı Allahtan nasipte varsa olur kimse önüne geçemez. Benim ilk gebeliğimde düşük oldu onda kese bozulmuştu mecbur kürtaj olmuştum 2 aylık olması gerekiyordu 1,5 aylıktı gelişmemişti çok şükür bunda kese sağlam kanama sadece kese çevresinde inşallah sizinde iyi olur sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Allahım hepimize 🤲🏻🥰