Zge12 H_M_ geçmiş olsun canım inşallah bebişte sende iyisindir bizede haber ver Rabbim sizi korusun 🤲🏻
minnakhanimmm H_M_ benimde hem kanama hem pıhtı gelmişti büyük büyük ama bebeğim sağlıklıydi inşallah sizinde öyledir 🤲🤲
H_M_ Rusapolat ya gittim acile kese var diyor poliniklere git dedi pazartesi ama bebek görünmedi görmüyorlar 13 Martta tutunma kanaması görmüştüm ona göremi sayılıyor acaba bide perşembe günü alttan bakmislardi ondanmı kanama görüyorum suan acaba
H_M_ Sudee01 eve geri geldim ben bu hamilelikten birşey anlamadım ya 11 haftalık olmam lazım adete göre ama daha kalp atışı alamadim 13 Martta kahverengi leke görmüştüm
evlatce-41 Kaçıncı haftadasınız hiç belli olmaz ben 12 ci haftamda bildiginiz düşürdüm diyecek kadar parçalarla hastaneye gittim ama hiçbir problem yoktu içinizi rahat tutun inşallah sorun yoktur
H_M_ evlatce-41 ya adete göre 11 hafta olmam lazım ama 13 martta leke görmüştüm tutunma gibi şimdi kaç haftalığım tam olarak bilmiyorum perşembe günü renkli ultrasonda 7+2 göründü herdk başka hafta diyorlar anlamış değilim
Meryem_mm H_M_ ağrılı ve kırmızı değilse strese girmemeye çalışın.Benimki pembe kırmızı renkti ve sanciliydi
Rusapolat H_M_ kuzum en iyisi bir özele gitmen. Onlar çok güzel ilgileniyor insanla. Geceleri de nöbetçi doktorları oluyor muayene ediyorlar
bebeklerim__ H_M_ inşallah birsey yoktur. Bende 5haftalikken pıhtıli kanamam olmuştu. Çok şükür bisey olmadı. Umarım bebegin seninledir 🥹
H_M_ bebeklerim__ inşallah teşekkür ederim Rabbim hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sudee01 H_M_ inşallah bişey yoktur kuzum sen olmazsa normal bir poliklinige git bazen aciller başından gönderiyor çünkü bende yaşadım o durumu. Sen bol bol istirahat et ilaç filan verdi mi ? Dualarım seninle ❤️