5_erkek_annesi masallah gerçekten size boyunuz kadar olmuşlardır ❤ ben hep uslu çocuğu olan çocuk bakıyorum demesin derim gerçekten zor çocuk o kadar yorucu ki. Kızım 2,5 yaşında şuan. Kolik bir bebekti 7 ay çektik tam. Ne gecemiz ne gündüzümüz vardı evden bile çıkamadım depresyona girmiştim. Çok şükür 7 ay sonunda gaz sorunu bitti ama bir dakika yerinde durmayan bir çocuk istediği bir şey olmadığında sanki dayak gibi ağlayıp asla susmuyor. Uykusu problemli, yemesi problemli. 2,5 yaşında ama hala hamakta sallanarak uyuyor sadece. Geçen hafta tuvalet eğitimi vermeye çalıştım tuvaletten korkup günlerce ağladı asla yapmadı vazgeçtim bende bezini taktım. Lazimlik alıp öyle deneyeceğim bir de. Yani kolay kolay bir daha çocuk yapmam diyordum ama hala küçükken ve hala ugrasiyorken 2 si beraber büyüsün rahata alışırsam ilerde hiç yapmam dedim. Umarım gerçek anlamda biraz daha kolay bir çocuk olur ikincisi. Çünkü iki buçuk yılda 20 yaş yaşlandım sanki🥲🥲