Emiine123 Sadeceanne2 ben 22 haftalık hamileyim özel kliniğe gidiyorum ama bebeğimin akciğerinde bi sorun tespit ettiler doktorum devlet hastanesinde de kaydın olsun dedi doğum sonrası için acaba sorun yaşar mıyım sonradan gidince siz sürekli hastasımısınız
Emiine123 Sadeceanne2 randevu zor bulunuyor ismini göremedim de.elif çalış var başka elif diye göremedim de