Tugbakyy merhaba 8 nisan yumurtalama günümdü ve ilişki yaşadım çocuk istiyorum ama o günden sonra inanılmaz bi şişkinliğim olmaya başladı ve mide bulantılarım var sizce bunlar hamilelik belirtisi mi çok erken değil mi?