Kızlar normal külotlar yüksek bel olmadığı için rahime baskı yapıyor ve bende ağrıya neden oluyordu. Hamileler için yapılmış külotlardan aldım büyük beden aldım ilerde de giyebileyim diye valla aşırı rahat ettim hiç yok gibi. Normalde jülotsuz asla gezemem alışık değilim o yüzden çareyi bunda buldum daha gebeliğin başındayım ama rahat ettirdi beni