aynur866 ayy pardon ya ben çocuk doktoru zannettim.evet özelde Bülent bayrak var en çok tercih edilen ama baya pahalılaştı.devlette tüm doktorlar nerdeyse 30lu yaşlarda hep değişti bilemiyorum.aktıp ta dediğiniz gibi yüksel kurban iyi diyorlar komşumuz rahim aldırma ameliyatı olmuştu memnun kalmıştı.