Selinyoldas Allah sabır versin öncelikle. Benim de 8 ay önce başıma geldi çok zor bir durum. 2.gebeliğimdi kalbi durdu. Aradan 5 ay geçti ve ben tekrar hamile kaldım. Şuan 12+5 haftalığım. Rabbim en kısa zamanda sana da nasip edecektir. Bol bol dua edip, zamana bırakmalısın. Kafaya taktıkça senin için çok zor olacak. Çok istemek nasıl bişey bilirim. Bol dua ve sabır. En kısa zamanda nasip olsun inşallah..