Normalde yarın adet olmam lazımdı bu sabah peçeteye kılcal kanama geldi şeffaf akıntıyla regli oluyorum dedim ama akşam oldu gelen giden yok sadece peçeteye silince hafif pembe su geliyor ama pembe bile değil şeffaf akıntı yani. Ağrım vs. yok yerleşme kanaması olabilir mi ? 2 gün önce yaptığım test negatif çıkmıştı.